
Een schoon en opgeruimd huis: dat is toch wel een van de belangrijkste levensbehoeften. Wanneer het moeilijker wordt om uw huis schoon te houden, dan kunnen de medewerkers van HulpThuis u hierin ondersteunen. Voor een korte of langere periode. Met vertrouwde gezichten en persoonlijke aandacht.
HulpThuis voor huishoudelijke zorg
HulpThuis biedt huishoudelijke ondersteuning en is een zelfstandige organisatie. In Den Helder zijn we dé organisatie die u thuis kan ondersteunen in onder meer huishoudelijke zorg. Op het moment dat u daar behoefte aan heeft. Uiteraard maken wij met u goede afspraken. Wij dragen er aan bij dat u langer prettig in uw eigen, vertrouwde omgeving kan blijven wonen.
We werken nauw samen met Omring. Hierdoor kunnen we u als klant ook goed bedienen als u meer zorg nodig heeft.
Waarom HulpThuis?
- U ziet vaste gezichten met oog voor uw situatie, dat is onze kracht. Zo leren onze medewerkers u kennen en kunnen zij vroegtijdig signaleren wanneer u bijvoorbeeld aanvullende zorg nodig heeft.
- Medewerkers van Hulp Thuis hebben een signalerende functie. Zien zij iets bijzonders of afwijkends? Dan melden zij dat bij een verzorgende of verpleegkundige die betrokken is bij de cliënt.
- Een constante hoge kwaliteit van onze medewerkers
- Wij zijn altijd bereikbaar en dichtbij. Zo kunnen we snel hulp bieden en schakelen als het nodig is.
De verschillende diensten van HulpThuis
- Huishoudelijke zorg met een beschikking
U kunt huishoudelijke zorg aanvragen bij het zorgloket van de gemeente Den Helder, via 140223. Hier geeft u aan dat er huishoudelijke zorg gewenst is. De gemeente zal bij u op huisbezoek komen of het telefonisch bespreken. De beschikking wordt dan afgegeven bij HulpThuis. - Particuliere huishoudelijke zorg
Heeft u geen beschikking? Ook dan kunt u huishoudelijke zorg afnemen bij HulpThuis.
Kosten
Voor huishoudelijke ondersteuning heeft u een beschikking nodig van het WMO-loket van de gemeente Den Helder. Zij geven een indicatie van het aantal uren en de vorm die het beste bij uw situatie past. De kosten gaan via het CAK, meer informatie vindt u via www.cak.nl of u belt 0800-1925.
Contact
U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice via
088 – 206 89 10

Neem contact op
Bel 088 - 206 89 10
Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar
U kunt ook een mail sturen naar service@omring.nl