Wat doet de cliëntenraad?

De cliëntenraad van Almere in Opperdoes vindt het belangrijk dat de stem van alle inwoners wordt gehoord. Zij komt daarom op voor de belangen van alle inwoners. 

Wat doet de cliëntenraad nog meer?

  • voert frequent overleg met de manager van de locatie; 
  • probeert op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen binnen de zorg; 
  • weet wat er onder de cliënten leeft; 
  • is bekend bij alle cliënten in Almere; 
  • probeert zich in te leven in de situaties van de cliënten; 
  • voert goed en open overleg met iedereen die bij de zorg van de cliënten is betrokken; 
  • organiseert inloopspreekuren voor cliënten en familieleden.

Wie zitten er in de cliëntenraad?

De cliëntenraad bestaat uit:  

  • cliënten 
  • familieleden van cliënten 
  • andere betrokkenen 
  • administratieve ondersteuning 

Hoe kunt u de cliëntenraad bereiken?

U kunt contact opnemen door één van onze inloopspreekuren bezoeken. De inwoners krijgen hiervoor een uitnodiging. Ook kunt u voor uw vragen, klachten of opmerkingen een briefje doen in onze brievenbus. De (witte) brievenbus staat in de hal bij de voordeur van Almere.

Neem contact op

Bel 088 - 206 89 10
Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar

Stel uw vraag aan een van onze medewerkers via de live chat

Nu chatten

Chat momenteel offline

U kunt ook een mail sturen naar service@omring.nl