Afdeling Contact & Advies
Afdeling Contact & Advies
Afdeling Contact & Advies

Vanaf november 2013 beheert afdeling Contact & Advies het chat onderdeel van de website. Zes maanden verder heeft de afdeling deze week haar 1000e gesprek gehad.

Omring > Duizendste chatgesprek voor afdeling Contact & Advies
Laatst geplaatste items

Omring transparant over kwaliteit Bij Omring zijn wij graag open over de kwaliteit van zorg. Daarom openen wij in de week van 3 jul... Lees verder >


Chemotherapie thuis in plaats van in het ziekenhuis Geen opname meer in het ziekenhuis voor chemotherapie. Thuis verzorgt Omring de toediening van de... Lees verder >


Julius Roorda versterkt Raad van Bestuur Omring De Raad van Toezicht van zorgorganisatie Omring heeft Julius Roorda benoemd als bestuurslid. Roor... Lees verder >

Alle nieuwsitems

Duizendste chatgesprek voor afdeling Contact & Advies

15 mei

Vanaf november 2013 beheert afdeling Contact & Advies het chat onderdeel van de website. Zes maanden verder heeft de afdeling deze week haar 1000e gesprek gehad.

Vraag het digitaal

In november 2013 is er een proef gestart om de chat beter bereikbaar te maken. Voorheen werd de chat enkele uren per week gebruikt door de Omringconsulenten. Maar bezoekers waren verplicht de vragen in een beperkte tijd te stellen, en dit was niet heel klantvriendelijk.

Na een succesvolle proef met 100 chatgesprekken binnen 3 weken is de afdeling Contact & Advies enthousiast doorgegaan met de chat. Wel moest de chat nog een extra update ondergaan om gemakkelijker in de afdeling te kunnen worden geïmplementeerd.

Vanaf maart dit jaar kon de afdeling optimaal aan de slag. Met soms pieken van 70 gesprekken per week heeft de afdeling ondertussen haar 1000e chatgesprek gevoerd!

De duizendste

Afgelopen week was het zover en ging mevrouw Boukharsse uit Amsterdam rond 16:45 uur in gesprek met een medewerker. Ze was hiermee de duizendste, waar de afdeling Contact & Advies erg trots op is. Ze ontvangt een klein presentje.

Laagdrempelig

Dat de chat laagdrempelig is, is al gebleken vanwege de vele gesprekken. Vragen variëren van vragen over de Omringpas, cursussen, vragen over zorg en welzijn en vragen over Omringwinkel artikelen. De chatfunctie is daarnaast geschikt voor mensen die niet in staat zijn mondeling te communiceren. Mensen die bijvoorbeeld doof of slechthorend zijn of door andere oorzaken een beperking hebben, kunnen via de chat toch hun vraag stellen.

Afbeeldingen Duizendste chatgesprek voor afdeling Contact & Advies

Afdeling Contact & Advies Vorige foto Volgende foto
Afdeling Contact & AdviesAfbeelding 1/2

Contact met Omring

Vragen aan Omring 088 – 206 89 10 service@omring.nl

Omring in mijn buurt Voer uw postcode in en vind onze zorg en diensten in uw buurt.

24 uur per dag / 7 dagen per week 088 - 206 89 10